התקשורת אשמה

אל תעבירו לי יותר שיחות
חצי שנה עם אמצעי תקשורת מצומצמים ביותר הצליחה להשכיח ממני את אינסטינקט בדיקת הודעות בתא הקולי. קמה בבוקר ושוכחת לחבר את הטלפון. חוזרת הביתה ומתיישבת ישר מול המחשב. אתמול במקרה הטלפון היה מחובר כשהוא התקשר. אמר, למה את לא עונה? אמרתי, אני עונה לכל מי שכותב לי, לא ראיתי שום מייל ממך. אמר, השארתי לך הודעה בתא הקולי, והתביישתי להגיד לו שאני לא בטוחה שאני עוד זוכרת את הקוד.

 

הסטטיסטיקה לא משקרת
עוד שנה וכמה חודשים אגיע לגיל שבו, לפי כל הנתונים, הכל מתהפך: יהיו יותר רווקות מרווקים. זה זמן רב אני מתכוננת לרגע הזה ומקפידה לצאת רק עם גברים בני עשרים ושמונה.
מעבר ליתרונותיה הברורים של השיטה, קיים גם היתרון המנצח של תחלופה גבוהה. 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אַלף־בית  On ספטמבר 24, 2003 at 5:55 pm

    איך לא חשבו על זה קודם.

    צריך לקבל עדכון באימייל על הודעות בתא-הקולי כאשר קובץ הקול מצורף.

    שנה טובה.

  • דרור  On ספטמבר 24, 2003 at 7:24 pm

    מה זה חלופה גבוהה?

  • ימימה  On ספטמבר 24, 2003 at 7:44 pm

    עורכת לשונית שכמוני. :-/
    כמובן, התכוונתי לתחלופה גבוהה.
    ואחת לשנה, כמובן, ברגע שהם עוברים להיות בני 29.

  • זו ש  On ספטמבר 24, 2003 at 9:30 pm

    זה בגיל שלושים שהם הופכים לדלעת.

  • ללא  On ספטמבר 24, 2003 at 10:21 pm

    מה את עדיין לא יכולה לערוך לשונית?

    נקעה עיננו מחלופתך.

  • ימימה  On ספטמבר 25, 2003 at 3:38 am

    ואני יכולה גם לערוך את ההודעות כאן, רק שאני משתדלת להימנע מכך. 😉

  • הזקן  On ספטמבר 25, 2003 at 4:25 pm

    גם בגיל 89 יש תחלופה גבוהה

  • גיל  On ספטמבר 26, 2003 at 10:16 am

    כך אני מקווה, לפחות. בינתיים האקפוזיציה מקסימה.

    אגב, אצלי כשמצטברות חמש הודעות קוליות, שבע פניות איסיקיו ועשרה אימיילים שלא נענו, אני מבין שנקלעתי לדיכאון ופועל בהתאם.

    ולאלף-בית: מי אמר לך שאין כזה סטארט-אפ? 🙂

    ג.

להשאיר תגובה

