מזל שלפחות האשכים שלה בשק

אחרי חמש שעות וסוללת בדיקות שכללו שיקוף ריאות, דם (מהווריד, אאוץ'), שתן (בקתטר, אייייייי) וסתם הטרדות של סטטוסקופ, בדיקת אוזניים, גרון ובטן – הגענו לרופא האחרון.

"הילד סובל ממחלות רבות?" הוא שואל אותנו, כשאבישג מולו, לבושה מכף רגל ועד ראש בוורוד.

"היא לא סובלת." אני עונה.

"הוא אסתמטי?"

"היא לא."

"איזה בדיקות עשו לו?"

"זו ילדה!" נמאס לי.

"לה. טוב. אז אני צריך לבדוק אותו שוב."

"אבל למה?" אנחנו מזדעקים. "בדקו אותה רק לפני כמה שעות!"

 

בסוף הוא בדק, כי אחרת לא היינו יוצאים עם הצעות אופרטיביות לטיפול. לא שיצאנו. כי בטופס המסקנות שלו כתוב במפורש: "גניטליה – אשכים בשק". וזה אחרי שהוא התעכב במיוחד על בדיקת הבטן התחתונה, ולחץ עוד ועוד כדי למצוא את מה שחיפש. ובסוף מצא. בשק.

 

נשאלת השאלה כמה זמן יהיה צריך ללחוץ לו על הראש כדי למצוא שכל.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עופר לנדא  On נובמבר 17, 2006 at 12:20 pm

    מי את שתבלבלי את הדוקטור עם עובדות?!?!

    (ובצירוף מקרים משעשע, קוד ההפעלה הנדרש לצורך התגובה הוא KIDM, שאני רק מניח שזה Kid-Male)

  • רופא  On נובמבר 17, 2006 at 1:11 pm

    אני לא מבין מה ההתעקשות הזאת, ילד/ה

    את סתם קטנונית אבל לפחות כותבת טוב ונראית טוב

    בהצלחה עם הילדה, אני בטוח שאחרי שמצאו לה אשכים בשק היא תחלים ותהיה חזקה כמו אריה קטן

  • אביבה  On נובמבר 17, 2006 at 1:16 pm

    את חושבת שאת יודעת יותר טוב מרופא שלמד והתמחה?

    (אגב, פעם ראשונה שאני רואה "קתתר" ב-ת', והאמת שאת צודקת).

  • דנה  On נובמבר 17, 2006 at 2:00 pm

    והוא פשוט לא זיהה את הוורוד?
    הרופא אכן דביל, אבל בלי קשר, אני רוצה להביע כאן התמרמרות על התפיסה של צבעים כסמני-ג'נדר. זה מרגיז ברמות על גלקטיות.
    וזה מזכיר לי שאחותי החליטה לצ'פר את עצמה ואת הכלב החמוד שלה, וקנתה לו רצועה חדשה – בצבע פוקסיה. כשהיא ניגשה לשלם על הרצועה, המוכרת החמיאה לה על הבחירה, ואז שאלה אותה, "איזו כלבה יש לך?".
    "יש לי כלב, והוא זאב לבן", אחותי השיבה.
    המוכרת ההמומה השתתקה. אחרי שהתאוששה קמעה, שאלה, "יש לך כלב, ואת קונה לו רצועה ורודה?".
    בשלב הזה אחותי התחילה לאבד את העצבים.
    "כלבים עיוורי צבעים. וגם אם לא, נראה לך שהוא היה יודע שוורוד זה צבע של בנות?", היא שאלה.
    ניד איי סיי מור? לא נראה לי.

  • גיל  On נובמבר 17, 2006 at 2:20 pm

    באנגלית: catheter
    על-פי חוקי התעתיק, TH הופכים לת"ף, וT הופכת לטי"ת.
    לכן, אמורנה קָתֶטֶר.

  • ימימה  On נובמבר 17, 2006 at 2:24 pm

    סליחה, טעות. צודק.

    ולדנה – נכון, אבל לא זה העניין. ראשית אקדים ואומר שאני מלבישה את אבישג המון בכחול. לא רק בגדים כחולים שנועדו לבנות (יש כאלה) אלא גם כאלה שנועדו לבנים. יש לה עיניים כחולות ואין סיבה לא לנצל את זה. חוץ מזה, יש לה הרבה בני דודים בנים.

    העניין הוא שהבן אדם לא טרח להסתכל עליה. (וגם לא להסתכל בשם שלה, שם לא יוניסקסי בעליל – תודי.) וגם אחרי שתיקנתי אותו, הוא המשיך להתייחס אליה כאל ילד (כפי שהראו תוצאות הבדיקה, כאמור.) ניד איי סיי מור? 🙂

  • ריקי כהן  On נובמבר 17, 2006 at 3:42 pm

    איזה טמבל אלוהים.

  • דנה  On נובמבר 17, 2006 at 3:56 pm

    בקליטה משופרת ובטח לא בהקשבה. סתם ניצלתי את הבמה לשפוך את מררתי על שיטת הצבעים המרגיזה, פשוט כי ציינת שהלבשת את אבישג בוורוד.
    ויכול להיות שאני טועה, אבל נדמה לי שמגיע מזל טוב למישהי… לא?

  • ימימה  On נובמבר 18, 2006 at 7:12 pm

    תודה. 🙂 (לא הייתי כל השבת אז לא עניתי.)

  • מיכל  On נובמבר 19, 2006 at 10:20 pm

    מין הנבדקת כאן הוא רק סימפטום לחוסר ההקשבה הכללי שיש לרופאי בתי החולים (ולא רק) כלפי ההורים.
    מנסיוני המר

  • ימימה  On נובמבר 20, 2006 at 8:33 am

    היי, טוב לראותך פה. 🙂

    נדמה לי שהרופא, כמו זה שלפניו וזו שאחריו, היה גם הוא ציני קצת…

    תבואי יותר.

  • מיכל  On נובמבר 20, 2006 at 4:28 pm

    אני כאן הרבה רק לא מגיבה הרבה
    פשוט גם לי יש סיפורי רופאים מסוג זה רק הכתיבה שלי לא חיננית כשלך

  • מואדיב  On נובמבר 20, 2006 at 10:24 pm

    רופא טוב, רופא לחיים.

    מזל שעם תשומת הלב שלו, הוא לא ניסה לעשות בדיקת שתן באמצעות
    SPA.

    בטוח היה מפספס. היה מנסה ליד שק האשכים

  • מואדיב  On נובמבר 26, 2006 at 1:05 pm

    ציפור קטנה לוחשת בקול רם שגם לזכר היחיד במשפחה מגיע מטוס זעיר ללא טייס

להשאיר תגובה

