עשר העצות הטובות ביותר שקיבלתי בחיי

1.      אל תפסיקי לשיר.

2.      אל תפסיקי לכתוב.

3.      אל תיכנסי למיטה עם גבר אחרי הדייט הראשון.

4.      אם נכנסת למיטה אחרי הדייט הראשון, ודאי שזה יהיה בביתו. נוסי משם לאחר פרק זמן סמלי, ואמרי לו שתתקשרי. אל תתקשרי לפחות שלושה ימים.

5.      האטי לפני כל צומת שבו שדה הראייה שלך חסום, גם אם הוא מרומזר ויש לך ירוק. (הציל את חיי לפחות פעם אחת שאני זוכרת.)

6.      כשאת נכנסת לצומת על קטנוע, היזהרי מגנבי הרמזורים. (הציל את חיי פעמים רבות מספור ומזכור.)

7.      שימי לב לא לכווץ את השריר בין הגבות (חוסך הרבה כאבי ראש).

8.      קחי את אבישג להומיאופת.

9.      שתי הרבה מים.

10.  שחררי.

 

גם אני רוצה להיות חלק מפרויקט מדי פעם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • חנית  On יולי 23, 2007 at 10:46 am

    כיף כיף.
    ברוכה המשתתפת 🙂

  • תמי  On יולי 23, 2007 at 12:16 pm

    וגם אופטימית.
    תודה

  • דג  On יולי 23, 2007 at 1:19 pm

    זה שם יפה

  • יוסי לוי  On יולי 23, 2007 at 1:54 pm

    מה בדיוק ההבדל בין מספר 8 למספר 9?

  • ח ל י  On יולי 23, 2007 at 2:24 pm

    שבע זו עצה מצויינת.

    ונעים שאת קופצת לבקר….בכלל אני מתגעגעת לאיזה חמש שש שנעלמו לי מהמילים בחודשים האחרונים….כןכן…את ואת וגם את….:)

  • שפי  On יולי 23, 2007 at 2:53 pm

    אם שדה הראיה שלך חסום אז תלכי להומיאופת, אולי בדייט הראשון שלכם הוא ישחרר לך את הגבות.

  • ימימה  On יולי 23, 2007 at 3:36 pm

    לא תדע עד שלא תנסה. 😛

    ותודה גם לכל היתר.

  • ערן בודינגר  On יולי 23, 2007 at 6:47 pm

    זו העצה הכי טפשית שאי פעם מישהו יכול היה לתת לך. " אל תיכנסי למיטה עם גבר אחרי הדייט הראשון".
    כל גבר? כל דייט? למה לא לבחון כל מקרה לגופו?\ ומה ההבדל בין הדייט הראשון לבין הדייט השני? אם תזדייני איתו, תזדייני איתו. מה זה משנה אם היום, או בעוד 3 ימים?
    אלוהים, איזה שטויות שיש לכן בראש, לפעמים…
    החיים קצרים ומי שמונעת מעצמה את תענוג הזיון שאחרי הדייט הראשון, בשיא הריגוש, היא לא בדיוק אשה נבונה

  • המשורר מהבלוג השכן  On יולי 26, 2007 at 10:52 am

    נראה לי שתאהבי את מה שכתבה על זה המון-על-ליזה:

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=40004

  • המשורר מהבלוג השכן  On יולי 26, 2007 at 10:55 am

    "מדריך למתחיל המתחיל":

    כאן:
    http://cafe.themarker.com/view.php?t=32143

  • דלישה  On אוגוסט 5, 2007 at 9:14 am

    אז מתי?
    לפניו??

  • בועז כהן  On אוגוסט 26, 2007 at 12:30 am

    אני לא אוהב חוקים בכל הקשור למפגש בין גבר ואשה. אין חוקים. לפעמים היה נכון להיכנס למיטה אחרי שעה ולפעמים אחרי שבוע

  • דנה  On אוגוסט 27, 2007 at 8:15 am

    לא ממש ברור לי האם העצות הללו, שאת מגדירה כחלק מהטובות ביותר שקיבלת אי פעם באמת מתאימות לאופייך. האם הם נאמרות לאחר "הפרתן" והתפקחות אישית ?

  • ימימה  On אוגוסט 28, 2007 at 11:42 pm

    טוב, לפעמים אני קצת משנה את מה שהיה במציאות. אבל בגדול, אלה עצות טובות, שקיבלתי דומות להן בוודאי מתישהו.

    אגב, אני מכירה אותך? איך את יודעת מה מתאים לאופיי? באמת תהיתי. 🙂

  • איתמר  On אוגוסט 29, 2007 at 12:12 pm

    מהן עשר העצות הגרועות שקיבלת בחייך

  • דנה  On ספטמבר 11, 2007 at 8:56 am

    אני לא יודעת מה מתאים לאופייך בגלל זה שאלתי 🙂

    אני גם לא בטוחה שקיבלתי תשובה באם עצות 3 ו-4 נאמרו בעקבות "הפרתן" והתפקחות אישית או מתוך סגנון חיים.

    בכל מקרה – חג שמח וענוג

להשאיר תגובה

