המאהבת הסודית שלי

היא כל כך אחרת מהראשונה. חייכנית מהרגע הראשון. נוחה ונעימה. שקטה. וגם אני אחרת ממה שהייתי עם הראשונה. אבל כשאנחנו שלושתנו יחד אני מרגישה לא נעים להעתיר עליה את כל מילות האהבה שאני אומרת לה כשרק שתינו יחד, אז אני מסתפקת בכך שאני משתפת את הראשונה קצת באהבה הגדולה. וככה אני מרגישה כמו גבר בוגדני שגונב רגעים עם המאהבת הסודית שלו, אבל ברגע שהאישה הראשונה דורשת, הוא מתפנה אליה כמעט מיד.

לו הייתי, אולי, איילת, אז היה מצבי אחר
אבישג רוצה לשיר שירים לאיילת. אנחנו מתחילות ב"היי איילת, מה את מבשלת" שאבישג התאהבה בו מהרגע הראשון ששמעה אותו ואף הוסיפה תנועות חינניות. אחר כך אני שרה לה ספרי איילת אהבים ואבישג לא מתלהבת, ואחר כך עוד חוזר הניגון (בלחן של היימן, כמובן) והיא קצת יותר אוהבת את זה וגם את ואלס להגנת הצומח ואת מה עושות האיילות. כשאני אומרת שעל אבישג יש רק שיר אחד וגם אותו אני לא אוהבת במיוחד וחושבת שאולי אכתוב לה שיר, היא אומרת, ויש עוד שיר על אבישג. איזה? אני לא מכירה. "הילדה הכי יפה בגן."

פשעים ועבירות קטנות
אני אדם שומר חוק בדרך כלל, אבל זו לא הסיבה שבגללה אני לא מנקרת את גלגלי המכוניות שעומדות על המדרכה בדרך לגן ומאלצות אותי – עגלה בידי האחת וידי האחרת אוחזת ביד ילדה שעוד לא מלאו לה שלוש – לרדת לכביש. הסיבה היא פשוט שאני חוששת שיתפסו אותי.

איך אפשר להניק כל כך הרבה?
נערה צעירה אמרה לי לא מזמן שאמה הניקה הכי הרבה שלושה חודשים ותהתה איך אפשר להניק יותר מזה. בטעות עניתי את התשובה הלא נכונה – שהיא – זה כל כך בריא, לשני הצדדים. התשובה הנכונה היא – איך אפשר שלא?

ארבעה חודשים וחצי זה המון
כך אמרה לי אמא של איה, מניקה למרחקים ארוכים מאוד, על הנקה של חברה משותפת. שנתיים זה כלום, את לא מרגישה את זה בכלל. אבל ארבעה חודשים וחצי – זה המון זמן להניק.   

הגיל שבו מוציאים לשון
יש גיל כזה שבו התינוק אמור להוציא לשון אם מוציאים לו. הבעיה היא שאנחנו אף פעם לא זוכרים את זה ויום אחד מוצאים את עצמנו מול ילדה שמוציאה לשון ואומרים, הנה, זה הגיל, בואו נוציא לה לשון ומוציאים ואז היא מפסיקה ובפעם הבאה שהיא מוציאה לשון עושים את זה שוב וככה אנחנו מוצאים את עצמנו בגיל שבו אנחנו מחקים יפה מאוד את הילדה שלנו, שמוציאה לשון.
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ענת פרי  On יולי 31, 2008 at 11:35 pm

    ביאליק תמיד הציל אותי.

  • ריקי כ  On אוגוסט 1, 2008 at 12:18 am

    מלא אהבה ומרגש. חבל שאין תמונה

  • מיכל  On אוגוסט 1, 2008 at 8:28 am

    :))

  • אביבה  On אוגוסט 1, 2008 at 8:38 am

    איזה כייף 🙂 ואיזה מתוקות שהן (גם בלי תמונה).

    ביום שתפנצ'רי את הגלגל הראשון, תתקשרי אלי, ואני אתחיל ליידות פצצות מים בכל השיירות של אלה שלא עוצרים לאשה עם בטן וילד במעבר חציה.

  • ימימה  On אוגוסט 1, 2008 at 9:02 am

    אישה עם בטן? ויי, כמה שאני לא מעודכנת. -סומק-

    (ואני מצטרפת לפצצות המים. אולי חיתולים?)

  • טלי  On אוגוסט 2, 2008 at 1:18 pm

    פצצות חיתולים נשמע לי פתרון הוגן, הולם וזמין- go for it…

    התמלוגים שאבישג בטח מקבלת על "הילדה הכי יפה בגן" יכולים לסדר את העתיד שלה ושל אחותה גם יחד… איזה סיפור מקסים ואיזו ילדה בטוחה בעצמה יש לך! (-:

    ולגבי ההתחלה, נראה לי שאת צריכה להתחיל להתרגל לפוליגמיה חוקית…

  • ביילע  On אוגוסט 10, 2008 at 2:24 pm

    אני מצטרפת אלייך במלחמה נגד החונים על המדרכות. אני כבר מזמן לא עם עגלה, אבל אני זוכרת היטב את הפחד לרדת מהמדרכה לכביש עם עגלה וילד בגיל 3. הכי עצבנו אותי הנהגים שצעקו עליי שהלכתי בכביש "למה את לא הולכת על המדרכה!". אפילו לא שמו לב שהמדרכה תפוסה על ידי מכוניות חונות.
    אהבתי את הסיפור על אבישג. עם ביטחון עצמי כזה היא תגיע רחוק. איזה כיף לך שחינכת אותה ככה.
    המשך גידול קל, אמנם תתרגלי להיות אמא לשתיים, אבל כל החיים צריך להיזהר לא לתת לילד אחד תחושה שהוא פחות אהוב מילד אחר. את לפעמים לא מבינה מאיפה זה בה להם. בטוחים שלא מפלים אף אחד מהם ובכל זאת פתאום צך אצל אחד תחושה של אפלייה.

  • אורן  On ספטמבר 9, 2008 at 12:29 pm

    יפה.
    ומשמח.

  • יעלי  On אוקטובר 21, 2008 at 3:01 am

    כל כך נכונה!
    זה תמיד אתגר לראות את העולם דרך עיניים של מישהו שחושב אחרת ממך וחברתך תפסה הרבה במשפט אחד.

להשאיר תגובה

