למה אני שמחה שלא הצבעתי לבני

כי אחרי שכבר בחרתי, קיבלתי הודעת טקסט שקוראת להצביע לה. אני לא זוכרת שנתתי למישהו ממטה לבני את המספר שלי עם רשות לשלוח הודעות. אילו הייתי מצביעה לה הייתי מתעצבנת פעמיים גם על כך שהצבעתי וגם על המסרון. מכיוון שלא בחרתי בה, התעצבנתי רק פעם אחת.

 

ושאלה קנטרנית קטנה לכרמל

קראתי את הרשימה שלך ואני משתתפת בצערך על כך שהתנועה הירוקה-מימד (אוך, זה עולה לי בבריאות המימד עם היו"ד הזאת) לא נכנסה לכנסת. בכל מקרה, שני משפטים מהסוף קצת הפתיעו אותי: "למה לא לעשות את החיים קלים יותר ולחיות בין המון אנשים שחושבים כמוני? אני חושבת שאני בשלה לחיות במקום פלורליסטי ורגוע."

 

מה פלורליסטי כל כך בחיים בין אנשים שחושבים כמוך?

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On פברואר 11, 2009 at 9:15 am

    כי ככה הייתי גם מתבאסת שכופפתי את דעותי ועקרונותי לצורך העניין וגם הייתי מקבלת את התוצאה שקיבלנו.

    אם כי אני מודה שבשעה 10 כשהודיעו על התוצאות היה לי רגע קטן של הקלה למראה התוצאה (שכידוע איבדה מאז שני מנדטים)

  • חנה בית הלחמי  On פברואר 11, 2009 at 11:32 am

    היתה הצבעה חוסמת ליברמן-ביבי-ש"ס. לא משנה מה הצבעתן – אם זה לא ליבני, הרי שיכלתן כבר לשים ליברמן או מחל בקלפי, כי זו הצבעתכן דה פקטו.
    בענייני מצפון, לא ברור לי איך העלאת ליברמן וביבי לשלטון משאירה אתכן במצפון שקט ושמחות על הצבעתכן, אבל ניחא…

  • איריס  On פברואר 11, 2009 at 11:38 am

    חנה, יתכן שאסתי חשה רווחה מכך שמרצ לא התחזקה. יש דברים יותר גרועים מליברמן, כמו העבודה ומרצ. בכל המובנים וליותר אנשים.
    זה לא לבני מול שאר העולם. יש גוונים וגווני גוונים בייאוש

  • טלי  On פברואר 11, 2009 at 11:41 am

    וגם אני קבלתי אתמול sms- אפילו לא זוכרת ממי (ושלושה טלפונים מוקלטים של ביבי ובני בגין). זה לא אישי, אני חושבת שהם לוקחים מספרי טלפון ופלאפון מספרי טלפון וכו' ומציקים לכולם,שווה בשווה.

    גם אני הרגשתי הקלה מסויימת, אסתי, רק מכיוון שזה היה קצת פחות גרוע משחשבתי, אבל אני חוששת שההקלה לאהיתה במקומה…

    חנה- לבני מדברת עם ביבי, ליברמן וש"ס על ממשלה רחבה וסביר להניח שהיא תשב איתם בממשלה. מה זה אומר על הצבעה ללבני דה פקטו?…

  • שלומית  On פברואר 11, 2009 at 11:49 am

    מש"ס. פעילים ירושלמיים התקשרו לשאול אותי אם הצבעתי כבר .עניתי שכן, ולא להם והם שאלו מדוע .
    חשבתי לענות להם, בגלל ההתבטאויות החשוכות שלכם בנוגע להומוסקסואלים ולסביות, בגלל מקומה של האשה, בגללל שהודעה מוקלטת של אלי ישי העירה אותי בתשע וחצי בבוקר בדבר הכי דומה ליום ראשון שהיה לנו – בגלל כל-כך הרבה דברים שבגללם העדפתי לומר, סליחה יש לי אורחים.

    ואני שמחה שלא הצבעתי ללבני, חבל לי שהתנועההירוקה מימד לא בכנסת, אבל מפה ועד רצון לעזוב – המרחק רב.

  • דפנה לוי  On פברואר 11, 2009 at 1:12 pm

    איש לא צלצל, לא קיבלתי אס אמ אס, לא ניסו לשכנע אותי….
    לעומת זאת פראו בלאו שלחו לי הודעה שיש 50% הנחה על כל הבגדים בצבע שחור. אתם חושבים שזה סימבולי?

  • אורה לב-רון  On פברואר 11, 2009 at 3:53 pm

    אני לא הצבעתי לבני, ואני לא שמחה מזה, ממש כמו שאני לא שמחה שלא הצבעתי ש"ס. למה שאצביע להם?
    הצבעתי שמאל, ואני לא ממש שמחה, כי הוא ממש מצומצם, לשלוחותיו.

  • א.  On פברואר 11, 2009 at 5:00 pm

    מידי פעם כשאת יוצאת מבין החיתולים, את מזכירה לנו כמה את חדה כשאת רוצה. זה גם מה שעבר לי בראש כשקראתי את כרמל. סוג של פאשיזם ירוק ומלא באהבת אדם באשר הוא אדם (בתנאי שהוא חושב כמוך).

  • שרגא  On פברואר 11, 2009 at 10:49 pm

    עכשיו רק נשאר לנו לחכות ולראות במי הבלוגרים המהוללים והפלורליסטים שלנו יבחרו הפעם

    איך תמיד יש את התחושה של באזז גדול ובסוף נאדה, ככה שוקי גלילי לדוגמה וכרמל- ניסו ליצור אשליה של תמיכה
    ולאט לאט מגלים את כוחם האמיתי של הבלוגרים, ביחוד מעסיקים אחד את השני
    ורוצים אנשים שחושבים בדיוק כמוהם לידם

    תודה על פוסט מעניין ימימה

  • מיכל  On פברואר 12, 2009 at 10:05 am

    🙂

  • ימימה  On פברואר 12, 2009 at 12:17 pm

    קראתי גם את שלך, מיכל.

להשאיר תגובה

