ברוקולי – מוגש כשירות חינם להורים

למה הורים רבים חוששים כל כך להאכיל את ילדיהם בברוקולי? האם משום שהוא ממשפחת המצליבים וקשה לעיכול? נראה לי יותר שזה בזכות השם הרע שיצא לו (ותודה לבוש האב) כמזון בריא ולא טעים. אלא שילדים לא משקרים. אם לא טעים להם הם לא יאכלו. גיליתי את זה כשאבישג התלהבה במיוחד מקינואה. ופרחי הברוקולי אינם כה קשים לעיכול כמו הכרובית והכרוב קרובי המשפחה. ובכלל, אני גורסת שאין סיבה שאם זה טעים לי זה לא יהיה טעים להן. וכך קרה שאחד המזונות המוצקים הראשונים של איילת היה הברוקולי כבר בגיל חמישה חודשים, וזה גם אחד הירקות היחידים שאבישג אוכלת, ואם כבר לאכול ירק אחד בלבד, טוב שיהיה ברוקולי.

 

(והמזכה לצלם – אביה של איילת, אורי.)
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On פברואר 25, 2009 at 11:14 pm

    (שאני אישית לא אוהבת), אבל איזה עיניים יפות וחכמות!

    ואני לגמרי איתך לגבי ה"אם זה טעים לי אין סיבה שזה לא יהיה טעים להן" (-:

  • א.  On פברואר 25, 2009 at 11:36 pm

    איך מבטאים מזכה?

  • ימימה  On פברואר 25, 2009 at 11:46 pm

    ותודה על המחמאה בשם איילת, טלי.

  • ביילע  On פברואר 25, 2009 at 11:52 pm

    ברוקולי זה מאד בריא. טוב שהיא אוהבת אותו. ילדיי אוכלים אותו גם מגיל צעיר ועד היום זה הירק שאני הכי הרבה מכינה וששניהם אוכלים.
    בתיאבון לכל אוכלי הברוקולי.(-:

  • דוד  On פברואר 25, 2009 at 11:54 pm

    כזו יפה, הייתי נותן כל מה שהיתה רוצה. שיהיה לך ולה לבריאות, והמון אושר, הנאה ונחת בהמשך הדרך.

  • שלומית  On פברואר 26, 2009 at 12:02 am

    אני מנסה לשכנע גם תוכים לאכול ברוקולי. גם בריא, גם טעים וגם אפשר לשחק עם זה…

  • ימימה  On פברואר 26, 2009 at 9:15 am

    בשם איילת שעדיין לא יודעת להגיד.

    לדוד -רק בשביל הפרוטוקול ומשום שזה פוסט שירות חינם להורים – רומנטיקה זה יפה, אבל אני בטוחה שאתה יודע שזה לא עובד ככה. 🙂

  • איילת  On פברואר 26, 2009 at 10:27 am

    אני מגדלת ילדים שהמאכלים האהובים עליהם הם: 1. כרוב ניצנים, סלמון וברוקולי. 2. פלפלים קלויים, פלפלים חריפים, סלק בשום ולימון וזיתים שבורים.

    ושניהם הוכחה לאמונת הסבתות על פיה מה שבא לך בהריון זה מה שיבוא לצאצא אחרכך (למרות שהם גדלו לתוך אמריקאיות בה הירק הכי ירקי היה מקלות גזר…)

    חוצמזה תודה על ה"מזכה" ולדוד – אל תדבר, תעשה ואז תדבר. ולאיילת – איזה כיף של תמונה, חוץ מהשם, והמראה, יש גם את פקטור הנחת האימהי וטפו טפו טפו, לא מדברים על מה שילדים אוכלים.

  • שחר  On פברואר 26, 2009 at 11:07 am

    ימימה, שנקים יחד עם בתך מחתרת ברוקולי?
    אני חושבת שהירק הולם אותה מאוד ומברכת אותה על הבחירה הנבונה.

  • ג'וליאנה  On פברואר 26, 2009 at 1:34 pm

    אני רואה את הברוקולי הזה כירק "וואלה, לא חשבתי עליו". באמת מאד בריא ומכיל הרבה ברזל.
    וגם אצלנו אוכלים הרבה ירקות וזה נפלא.
    ואיזו שרשרת יפה. היא כבר אוהבת להתקשט?
    (איזה כיף זה בנות)

  • ימימה  On פברואר 26, 2009 at 11:27 pm

    השרשרת היא שרשרת ענברים שאמורה לעזור לכאבי שיניים. עדיין לא חשתי בשיפור כלשהו, אבל לפחות היא יפה.

להשאיר תגובה

