עוצרת בירוק

כששני כתמי הרורשאך הארגמניים שעל לחיי ישבנה של איילת לא נעלמו, הוחלט לחזור להאגיס לזמן מה. וגם להניח לרגע לכל מה שאנחנו חושבים על ההומיאופתיה ולטפל בזה בצורה קונוונציונלית, זאת אומרת, במשחה שקנינו בבית המרקחת הסמוך למקום מגורינו.
אבל כמו שכל פרח רפואה אלטרנטיבית ידע לדקלם, כשמטפלים לא טוב בעור זה יוצא בנשימה. איילת הדגימה לי את האמת הזאת כבר כמה פעמים וגם הפעם חיש קל התמלאו כל פתחי האוורור שלה בליחה מהסוג הלא נעים במיוחד, וזו גררה בעקבותיה דלקת אוזניים חריפה. עם בעיות שכאלה, לפחות, הטיפול ההומיאופתי שהכרנו ידע להתמודד כראוי. אבל לא הפעם. וככה מצאתי את עצמי, ירוקה ואלטרנטיבית, נותנת לילדה בת עשרה חודשים עם חום עולה ויורד ובעיקר עולה ועולה כמה ימים ברציפות, אנטיביוטיקה. לפחות ההאגיס בצבע ירוק. ולא לגמרי בטוח שזה פחות אקולוגי.

עוד לא אבדה תקוותנו – אולי עוד נחזור לבד
יש מצב שהאודם אינו תוצר של חיתולי הבד אלא של החיתולים החד פעמיים האקולוגיים ששימשו אותנו בלילה. ההנחה הזו התחזקה כאשר חיתלתי אותה כמה ימים רק בהם (לפני שהספקתי לקנות האגיס) והגירוי התגבר. גם אם נחזור לבד, בלילה האגיס יישארו איתנו. יש גבול גם לאקולוגיה.

לא אקולוגית בעליל
המגמה הירוקה שלי נעצרת לגמרי מול דוכני מחלקת הבשר בסופר. אני באה עם שקית סופר נוספת, מכניסה אליה את ידי, תופסת את שקית הבשר המוגשת לי ועוטפת אותה בשקית הנקייה, בלי שבכלל אגע בשקית הפנימית בידי. לזכותי ייאמר שביקשתי מהקצבים שלא יעטפו לי את הבשר בשקית נוספת משלהם. לחובתם ייאמר שהם אמרו שהם חייבים לעשות את זה, ומה אני בכלל רוצה מהחיים שלהם, הכל שם נורא נקי. רק שאני רואה את הידיים שקושרות את השקית שהתעסקו קודם בבשר ואת קרש החיתוך שעליו חתכו את הבשר ומיד הניחו שוב את השקית שהם מצפים ממני להכניס לעגלה של בתי (שהרי אני לא מסתובבת עם שקיות בסופר) על הצעצועים שהיא מכניסה לפה ומתחלחלת (ומתפלאת שאני היחידה שעושה את זה). כמובן, יצדק מי שיטען כי עצם הקנייה במרכולים גדולים היא נגד המגמה הירוקה. מצד שני, לא אקבל טענות שיאמרו כי העמידה מול מחלקת הבשר אינה ירוקה. עד כאן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אביגיל  On מרץ 22, 2009 at 11:28 am

    גם איכות הבשר עדיפה וגם בד"כ נקי מאוד.

    ושתעבור האדמומיות בקלות (את המשחה של וולדה ניסיתם?)

  • ימימה  On מרץ 22, 2009 at 3:05 pm

    המשחה של ולדה קונוונציונלית כמו האחרות. גם היא גורמת לליחה.

  • הילה  On מרץ 22, 2009 at 4:34 pm

    האמת שזה באמת מגעיל במחלקת הבשר והצרה שכל האנשים האלו, שנוגעים ממש בשקית אחר כך מסתובבים בסופר, נוגעים בכל דבר – כולל למשש את הלחמים. רק המחשבה על כך מחליאה. זו הסיבה שאני קונה רק לחם עטוף, ולא קונה ירקות בסופר כלל.

  • די כבר  On מרץ 23, 2009 at 2:51 pm

    אני מכיר איש אחד שגם נוגע בשקית של הבשר, גם ממשש את הלחמים וגם מחטט באף ליד מוצרי החלב!!!

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On אפריל 10, 2009 at 5:42 pm

    משחת קלנדולה, לא מיועדת במקור לישבן אבל עושה פלאים

להשאיר תגובה

