אין הנחתום מעיד על גיסתו

נכון, אני פארשית, אבל יש לי תירוצים. ראיתי את הקישור שקישרו נעמה ואהרן (אבל לא ירדתי עד למטה בפוסט של אהרן) ואולי גם אחרים שאני לא זוכרת לסבתא ביקורתא, ולא נכנסתי. למה? כי כשאני כבר מתיישבת מול מחשב לקרוא פוסטים בנחת הבית שקט ואין לי כל עניין להרעיש, כי אין לי זמן לסרטונים ביוטיוב גם אם הם חשובים מאוד וכי דווקא משום שזה חשוב, לא ראיתי צורך להציץ, הרי זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בנושא, ושום סיפור לא יפתיע אותי.

אז למה כן נכנסתי בסוף? כי שמעתי שהשחקנית היא לא אחרת מדבורה, גיסתי היקרה. כמו שאומרים – שמפו!

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שחר  On ינואר 10, 2010 at 11:22 pm

    שיעיד הנחתום על גיסתו,
    אם זה מה שיביר עוד כמה צופים לסרט.

  • עידית פארן  On ינואר 11, 2010 at 5:58 pm

    אני ראיתי סרטון אחד
    והוא נהדר
    (אם אפשר להגיד על זה נהדר)

להשאיר תגובה

