יותר מדי פייסבוק, פחות מדי בלוגים (ועוד הרבה דברים אחרים)

בריחוק מה עקבתי אחרי משחק העברת הלפיד השנתי שהתרחש פה, בידיעה שאני מאלה שתמיד עומדים בקצה המעגל ולא נבחרים, והשנה יש לכך סיבה טובה במיוחד, אני לא ממש מעדכנת. כבר הרבה שנים.

מה רבה היתה אם כן הפתעתי כשמור בחרה בי לחמשת הבלוגרים האהובים עליה. ראשית – תודה מור, זה מחמיא מאוד. שנית, בכל זאת משהו טוב יצא לנו מפייסבוק. אני מניחה שמי שממליץ עלי ממליץ דווקא בגלל הגיגי הרבים ברשת החברתית, ולא בזכות הפוסטים שפרסמתי לפני מאות שנים כאן. 

 

ועכשיו לא נותרה ברירה אלא להמליץ על החמישייה שלי. על מור אני כבר לא יכולה להמליץ, נכון? חבל. אז ככה:

נעמה כרמי הוותיקה והמעולה תמיד. חוץ מהכתיבה החדה והנושאים המרתקים ומרחיבי האופקים שהיא עוסקת בהם בבלוג שלה, אני אוהבת אותה בעיקר כי היא נאמנה לעצמה לאורך כל הדרך, לא עושה הנחות לאף אחד אם היא חושבת שהוא ראוי לביקורת.

את דני קרמן לא צריך להציג לכם. את הבלוג שלו ייתכן שכן. כל פוסט (לפחות כל אלה שאני מצליחה לקרוא בלחץ הזמן) פנינה.

בלי עורכים ומתרגמים אי אפשר, אז קבלו את יעל סלע שפירו. יעל היא מתרגמת ותיקה שכותבת על המקצוע ועל מה שמסביב בפוסטים קצרים, משעשעים ולא מייגעים. ולפעמים אפשר למצוא אצלה הצעות עבודה.

ועוד אחד של חברה טובה ועורכת ותיקה – הקוראת הראשונה – הלוא היא שלומית עוזיאל, האישה שאני חייבת לה ככל הנראה את עובדת היותי עורכת (יותר מתרגמת, אבל למי אכפת). בקצרה – חשבתי על הסבה, נרשמתי לתכנית, היא באה לראות את הדירה של מי שהיה אז חבר לשעבר ועדיין ידיד קרוב (בלתי אפשרי, כמובן) והוא, בנחמדותו, קיבל אותה במיוחד כדי לעזור לי. שלומית כותבת על זוויות שונות של העריכה, הרבה מעבר לתיקוני השפה פה ושם, והידע שלה עצום ורב.

אוקיי, להשלמת הסדרה אני צריכה בלוג על הורות, ואין לי. זאת אומרת, יש המונים, אבל אין משהו שאני רוצה להמליץ עליו נכון לעכשיו באופן מיוחד. האם מרוב בלוגי הורות לא רואים את היער? האם בגלל זה הפסקתי אני לעדכן? יש מצב. את הרהורי ההורות שלי אני משאירה בפתקאות קטנות על הקיר בפייסבוק, אין צורך בבלוג בשביל זה. מי שבעסק מבין גם את מה שלא כתוב. במקום אלה אבחר בצפריר, כותב בחסד, גם כשהוא לא בפייסבוק. (או אולי, בעיקר כשהוא לא בפייסבוק.)  

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • משה קלרטג  On יולי 3, 2013 at 8:54 pm

    ימימה, תודה על הקִשור של שלומית עוזיאל. לא שמעתי עליה עד כה.

  • מור אסאל  On יולי 3, 2013 at 9:29 pm

    ואיפה החמישה שלך? חוק זה חוק. ואל הבלוג שלך אני חוזרת אחת לכמה זמן גם כשאת לא מעדכנת.

    • Wilma  On מאי 16, 2017 at 2:50 am

      Dr.Osmar, desculpe fugir do assunto do post…mas gostaria de saber sua opinião sobre o campeonato estadual do acre de 2011:Qual das equipes tem mais chances de título, e de chegar a série D do brasileiro:Alto Alegre, da cidade de EploAcitlandia;atiético Acreano, da capital Rio Branco;Andirá, de Rio Branco;Plácido de Castro, da cidade de Plácido de CastroDoutor aqui no Acre, o senhor é um ícone pop. Abraço!

  • ימימה  On יולי 4, 2013 at 7:04 am

    מה זאת אומרת איפה החמישייה? הם פה למעלה

    ותודה רבה על הקישור. זה מחמיא לי מאוד. אולי באמת אחזור לעדכן מדי פעם.

  • שלומית עוזיאל  On יולי 4, 2013 at 10:05 am

    תודה, ימימה, איזה כיף!

להשאיר תגובה

